I. van Huizen
H.M. van Randwijklaan 18
1462 XS   Middenbeemster
Telefoon: 0655075179
E-mail: optiek-support@ziggo.nl
WELKOM BIJ OPTIEK SUPPORT
Database gegevens Database gegevens
Database gegevens ZWITSERSE PRECISIE
Sinds november 2023 werkt Optiek Support samen met de Zwitserse fabrikant OptiSwiss.
Wat wij belangrijk vinden, is samenwerking met een glasleverancier die volledig onafhankelijk is en zich dus enkel richt op de zelfstandige opticien.
Elk glas met het OptiSwiss-logo komt daadwerkelijk uit Basel, is 100% Swiss made. Bovendien hebben onze producten een verdraagzaamheid van 100% en daarom kunnen consumenten
heel eenvoudig switchen naar onze glazen.
Database gegevens Wij vinden persoonlijk contact heel belangrijk.
Het gaat om een combinatie van dat contact, maximale ondersteuning en het leveren van mooie, innovatieve producten voor een heel scherpe prijs.
Ik denk dat wij in de mix van producten gemiddeld zo’n 10% goedkoper zijn dan onze grote concurrenten”.
Eén van de speerpunten van de OptiSwiss-collectie is Colors, het zonneglasportfolio, een uitgebreid palet van klassieke tinten en trendkleuren.
Sinds april dit jaar zijn er twee nieuwe kleurcategorieën beschikbaar: Essentials - met tijdloze tinten in bruin, groen
en de nieuwe kleur carbon-grijs -, en de Fashion-collectie, met nieuwe, verfijnde kleuren.
Vanaf herfst 2024 wordt Colors uitgebreid met de collecties Lollipop en Contrast.
Voor elke kleurencollectie is een boekje met voorbeeldglazen van alle kleuren beschikbaar.
Database gegevens Een ander paradepaardje van de Zwitserse fabrikant is Smyle, een brillenglas dat de myopieprogressie afremt.
Wanneer een consument een volledig geïndividualiseerd glas wil hebben, kan dat.
Maar als het op dat moment niet nodig is, doen we dat ook niet en krijgt de klant een ander product
dat voor hem of haar het maximale resultaat biedt, maar dan voor een toegankelijkere prijs.
De kwaliteit voor de klant staat altijd voorop.
Database gegevens We proberen niet het duurste te verkopen, maar het product waar de klant het beste mee geholpen is.
Er wordt een inventarisatie gemaakt: wat is nodig om de klant maximaal tevreden te maken,
op basis van de oogmeting, interesses, hobby’s. En wat voor brillen horen daarbij”.